Polityka Prywatności

Cieszymy się z Państwa wizyty i dziękujemy za zainteresowanie stroną i ofertą Portalu refinancedev.pl („Portal”), z siedzibą w Lublinie przy ul. Solna 5/6, 20-021, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem REGON 386377292, NIP 5342622977.

Szanujemy Państwa prywatność Ochrona Państwa prywatności w toku przetwarzania danych osobowych, a także bezpieczeństwo wszystkich informacji handlowych jest naszym priorytetem i zajmuje kluczowe miejsce we wszystkich podejmowanych przez nas działaniach. Przetwarzamy dane osobowe zebrane podczas Państwa odwiedzin na Portalu, a także podczas zamawiania konsultacji za pośrednictwem Portalu, z zachowaniem poufności i zawsze zgodnie z przepisami prawa. Ochrona danych i bezpieczeństwo informacji są częścią polityki firmy.

Na Portalu mogą znajdować się odesłania do stron innych usługodawców, których niniejsze oświadczenie nie dotyczy. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych Podczas Państwa odwiedzin na Portalu zapisujemy Państwa:
• adres IP,
• adres strony, z której Państwo do nas przeszli,
• historię przeglądania na Portalu,
• datę i czas trwania Państwa wizyty, itp.
• przeglądarkę. Informacje te są przetwarzane w sposób anonimowy.

Prowadzenie Portalu oraz oferowanie usług wymaga zbierania pewnych danych osobowych uzyskanych od Państwa na przykład:
• danych podanych w formularzu rezerwacji konsultacji online,
• formularzu kontaktowym,
• adresu IP (wykorzystywanego na potrzeby zapobiegania nadużyciom),
• informacji o wywołanych stronach oraz
• wszelkich innych informacji niezbędnych w celu realizacji Państwa zamówienia.

Administratorem Państwa danych osobowych jest refinancedev.pl. Wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych należy kierować na adres mailowy: refinancedev@gmail.com. Wykorzystywanie, cel przetwarzania i przesyłanie danych osobowych Portal wykorzystuje pozyskane od Państwa dane osobowe w celu:
• rezerwacji terminu konsultacji online,
• rozpatrywania ewentualnych reklamacji i innych roszczeń wynikających z Regulaminu,
• zapobiegania nadużyciom i w celach marketingowych,
• prowadzenie newslettera,
• prowadzenie rozmów typu chat online,
• obsługa zapytań przez formularz,
• prezentacja oferty lub informacji,
• udzielenie odpowiedzi osobom, które skorzystały z formularza lub Calendly,
• podjęcie działania zgodnego ze zgłoszonym żądaniem w tym skontaktowania się z wybranymi osobami zamawiającymi konsultacje telefoniczną,
• statystycznym, w celu poprawy naszych usług sprawdzamy czas i sposób korzystania z naszego serwisu,
• komunikowania za pośrednictwem portali społecznościowych oraz umożliwienia Użytkownikom aktywności na tych portalach.
• jeżeli wyrażą Państwo zgodę na otrzymywanie informacji reklamowych i tylko w zakresie, w jakim zgoda ta zostanie udzielona, i w związku z administrowaniem Portalem oraz prowadzeniem działań marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
• podjęcie działań na żądanie Użytkownika
• niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, którymi są: o umożliwienie nawiązania kontaktu z Portalem; o prowadzenie anonimowych statystyk w celu poprawy usług. o posiadanie profili na portalach społecznościowych o zgoda Użytkownika na przetwarzanie danych zawartych w formularzu
• podejmowanie działań w celu udzielenia Państwu konsultacji fachowej online
• uzasadniony interes administratora np. zapewnienie funkcjonalności Portali, prowadzenie działań marketingowych, zapewnienie odpowiedniej obsługi zapytań klientów czy ochrona przed roszczeniami. Powyższe dane są przetwarzane wyłącznie w takim zakresie, w jakim jest to konieczne dla wyżej wymienionych celów. Korzystanie z formularzy i podanie w nich swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podstawowych danych (takich jak imię, adres e-mail oraz numer telefonu, inne dane podane dobrowolnie przez użytkownika w treści wiadomości w przypadku niektórych z usług) może uniemożliwić prawidłową realizację Państwa zamówienia konsultacji bądź rozmowy telefonicznej. Portal realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
• poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora;
• poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”). Wypełnienie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie podanych danych przez Administratora. Na Portalu, znajdują się “wtyczki” do portali społecznościowych oraz innych dostawców (Facebook, Google, Calendly oraz inne). Wraz z dostawcą danej wtyczki Administrator jest administratorem danych osobowych przy czym odpowiedzialność Administratora ogranicza się do zbierania oraz transmisji danych (informacji o adresie IP oraz identyfikatora przeglądarki internetowej) do ww portali. Użycie wtyczki powoduje przesłanie danych (informacji o adresie IP oraz identyfikatora przeglądarki internetowej) do portalu, którego wtyczka została użyta. Korzystanie z wtyczek jest dobrowolne, użycie wtyczki oznacza zgodę na przekazanie danych portalowi, z którego wtyczki Państwo korzystają. Nie przekazujemy Państwa danych osobom trzecim bez Państwa uprzedniej zgody, chyba że zobowiązują nas do tego właściwe przepisy prawa. Administrator jest także uprawniony do udostępniania danych osobowych w celu realizacji obowiązków ustawowych (np. na żądanie organów ścigania), w celu rozpatrywania roszczeń, a także ochrony praw, własności i bezpieczeństwa osób. Dane osobowe Użytkownika mogą przetwarzać w imieniu Administratora podmioty trzecie, np. dostawcy odpowiedzialni za dostarczenie infrastruktury informatycznej (hostingodawca, operator poczty elektronicznej, firma zarządzająca siecią komputerową). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, które zapewniają wystarczające gwarancje odpowiedniej ochrony danych osobowych. Administrator posiada profile na następujących portalach społecznościowych:
• Facebook
• LinkedIn
• Instagram Administrator w ramach posiadania ww. profili przetwarza dane, osób odwiedzających te profile (takie jak komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe). Dane te są zbierane w celu:
• umożliwienia właścicielom danych aktywności na portalach społecznościowych
• prowadzenia portali społecznościowych i komunikowania za ich pomocą informacji o działalności Administratora w celach statystycznych i analitycznych. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez czas wykonania usługi, a po tym czasie, przez okres wymagany przepisami prawa oraz przez czas niezbędny dla ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Uprawnienia Osobom, których dane przetwarzamy, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo przeniesienia danych. W przypadku uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pliki COOKIE i podobne technologie Informacje ogólne W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może jednak w każdym czasie dokonać zmiany tych ustawień. 

Niedokonanie zmian – traktowane jest jako świadomy wybór użytkownika, że w/w informacje mogą być zamieszczane i przechowywane w jego urządzeniu końcowym, a tym samym że będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji. Z poziomu przeglądarki internetowej, z której Użytkownik korzysta możliwe jest np. samodzielne zarządzanie plikami cookies. W najpopularniejszych przeglądarkach istnieje m.in. możliwość: zaakceptowania obsługi cookies, co pozwala Użytkownikowi na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe; zarządzania plikami cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez Użytkownika witryn; określania ustawień dla różnych typów plików cookie, na przykład akceptowania plików stałych jako sesyjnych itp.; blokowania lub usuwania cookies. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
• dostosowania zawartości strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Czytelnika i odpowiednio wyświetlić stronę.
• tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
• tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji Użytkownika. 

Konieczne: Własne pliki cookie, web beacons i inne podobne technologie mogą być wykorzystywane w niezbędnym zakresie w celach związanych z funkcjonowaniem Portalu. Powyższe obejmuje technologie umożliwiające Państwu dostęp do Portalu. Jest to potrzebne także w celu wykrywania zakłóceń w działaniu Portali, zapobiegania nadużyciom, a także poprawy bezpieczeństwa oraz umożliwiania Państwu korzystania z różnych funkcji naszego Portalu, np. rezerwacji konsultacji, zapisywania rezultatów wyszukiwania lub podobnych funkcji. 

Cookie „Niezbędne” Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek. 

Cookie „Preferencyjne” Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się użytkownik. 

Cookie „Statystyczne” Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje. 

Cookie „Marketingowe” Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej. 

Cookie „Nieklasyfikowane” Nieklasyfikowane pliki cookie, to pliki, które są w procesie klasyfikowania, wraz z dostawcami poszczególnych ciasteczek. Google Analytics Korzystamy z usługi analizy sieci Google Analytics dostarczanej przez Google Inc. („Google”) w celu stałego polepszania funkcjonowania Portalu. Informacje wytworzone na temat sposobu, w jaki korzystają Państwo z naszej oferty online (w tym Państwa adres IP) są przesyłane na serwer Google znajdujący się w obrębie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w celu zapewnienia anonimowości adresu IP. Skrócony adres IP jest przesyłany na serwer Google w Stanach Zjednoczonych, gdzie jest przechowywany. Google podejmuje działania w imieniu refinancedev.pl w zakresie analizowania sposobu korzystania z Portalu, przygotowywania sprawozdań z aktywności na Portalu, a także świadczenia dodatkowych usług związanych z korzystaniem z Portalu i z Internetu. Ponadto korzystamy z raportów Google Analytics w celu analizowania anonimowych informacji w zakresie danych demograficznych (takich jak wiek i płeć) oraz zainteresowań osób odwiedzających nasz Portal, a także analizowania skuteczności reklam umieszczanych przez nas na innych stronach internetowych. Oprócz dostosowania ustawień przeglądarki w sposób uniemożliwiający korzystanie z plików cookies, mogą Państwo pobrać i zainstalować wtyczkę do przeglądarki, dostępną pod poniższym linkiem: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en 

Więcej informacji na temat Google Analytics i kwestii prywatności znajduje się tutaj: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout lub tutaj: http://www.google.com/intl/de/analytics/privacyoverview.html. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. 

Możliwe jest zablokowanie, usunięcie lub dezaktywowanie plików cookie, web beacons i podobnych technologii za pomocą odpowiednich ustawień przeglądania w Państwa urządzeniu, pod warunkiem, że Państwa urządzenie na to pozwala. Po zablokowaniu lub dezaktywowaniu wyżej wspomnianych technologii nadal będą Państwo mogli korzystać z niektórych funkcji naszego Portalu. Jednak pewne przydatne funkcje nie działają bez aktywnych plików cookie. Ponadto, w przypadku dezaktywacji plików cookie konieczne może być częstsze wprowadzanie hasła użytkownika w trakcie przeglądania. Poniżej przedstawiamy informacje o tym w jaki sposób mogą Państwo zarządzać przechowywaniem plików cookie na swoim urządzeniu: Dla użytkowników Safari Domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. 

Aby zmienić ustawienia należy:

w menu „Safari” wybrać opcję „Preferencje”;- kliknąć ikonę „Prywatność”;- aznaczyć żądane ustawienia;- aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Szczegóły” i wybrać własne ustawienia dla witryn. 

Dla użytkowników Internet Explorer (IE) 9.0+: Aby dezaktywować pliki cookie: Z paska menu wybierz „Narzędzia”, a po rozwinięciu listy „Opcje internetowe” kliknij na zakładkę „Prywatność” na górze okna i ustaw suwak na wybrany poziom ochrony prywatności. Aby skasować pliki cookie: Z paska menu wybierz „Narzędzia”, a po rozwinięciu listy „Opcje internetowe” kliknij na zakładkę „Ogólne”, a następnie kliknij przycisk „Usuń” pod nagłówkiem „Historia przeglądania”. 

Dla użytkowników Firefox 2.0+ / 3.0+ / 4.0+: Aby dezaktywować pliki cookie: Z paska menu wybierz „Narzędzia”, następnie kliknij „Opcje”. Następnie kliknij na zakładkę „Prywatność” i odznacz pole „Akceptuj pliki cookie”. Aby wyczyścić zapisane pliki cookie: Z paska menu wybierz „Narzędzia”, następnie kliknij „Opcje”. Następnie kliknij na zakładkę „Prywatność”, wybierz opcję „Wyczyść teraz”, zaznacz pole „Pliki cookie” i potwierdź kliknięciem „Wyczyść teraz”. 

Dla użytkowników Google Chrome: Aby dezaktywować pliki cookie: otwórz menu „Narzędzia”, kliknij „Opcje”, następnie wybierz „Ustawienia zaawansowane” oraz kliknij „Ustawienia cookie”. Teraz wybierz opcję „Zablokuj wszystkie pliki cookie”. W ten sposób przeglądarka Google Chrome nie będzie akceptować plików cookie. Aby wyczyścić zapisane pliki cookie: otwórz menu „Narzędzia”, kliknij „Opcje”, następnie wybierz „Ustawienia zaawansowane” ora kliknij „Pokaż cookie”. Spowoduje to otwarcie nowego okna pod nagłówkiem „Pliki cookie”. Tutaj można przejrzeć wszystkie pliki cookie przechowywane w przeglądarce Google Chrome. Kliknij „Usuń wszystkie” aby pozbyć się wszystkich plików cookie z przeglądarki. Można też usuwać tylko wybrane pliki cookie – w tym celu należy zaznaczyć plik, a następnie kliknąć „Usuń”. 

Bezpieczeństwo refinancedev.pl stosuje techniczne i organizacyjne środki ochrony przed manipulacja, utratą, zniszczeniem, dostępem osób nieuprawnionych oraz nieuzasadnionym ujawnieniem Państwa danych, którymi administrujemy. Zabezpieczenia, z których korzystamy są stale rozwijane i dostosowywane wraz z rozwojem technologii w tym zakresie. Prośba o zgodę Za Państwa zgodą chcielibyśmy również korzystać z Państwa danych w celu informowania Państwa o naszych produktach, a czasem także zasięgnięcia Państwa opinii na ich temat. Uczestnictwo we wspomnianych kampaniach jest całkowicie dobrowolne. Kontakt Jeśli mają Państwo jakiekolwiek sugestie lub nie są Państwo zadowoleni ze sposobu, w jaki obchodzimy się z Państwa danymi osobowymi, prosimy o kontakt z nami pod adresem refinencedev@gmail.com. W przypadku, gdyby pomimo dołożenia najwyższych starań w celu zapewnienia poprawności danych okazało się, że w naszych bazach danych są błędy, na Państwa wniosek dokonamy stosownych korekt.